2015. április 28., kedd

Fein multimaster,rezgőfűrész - Jelenlegi ára: 7 990 Ft

Fein multimaster, rezgőfűrész..
Nem tudom hogy mükődik e, mert hiányzik a vezeték és a hátsórészen lévő fordulatszám szabályzója..
Tartalék gép tartalék alkatrészeként vettem, hátha egyszer kell hozzá ez meg az belőle..
De rájöttem, hogy ezek a Fein gépek, sosem romlanak el szakszerű használatkor..
Az első ilyen gépet majdnem 20 éve vettem, azóta még egyet és mindkettő tökéletesen működik..
Hátha valakinek még jó lehet alkatrésznek..
Így vettem a második géppel együtt, nem beleztem ki, nem néztem bele, vezetéket se vágtam le róla..
Tehát ennek tudatában licitálj!!
Tehát alkatrész!!
Valaki csak tud vele valamit kezdeni..


Jelenlegi ára: 7 990 Ft

Az aukció vége: 2015-05-18 21:31
. Fein multimaster,rezgőfűrész - Jelenlegi ára: 7 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése